27 iulie 2010

Short Announcement:!!

Hey hey hey! Vreau doar sa va zic ca mi-am facut si eu youtube dupa multi ani in care ma gandeam ca nu are rost dar totusi pare funny... eh va zic eu ca merita chiar daca nu o sa fie persoane care sa te urmareasca... oh si... troli sunt peste tot, mereu va fi careva care va comenta ceva. Stai drept si infrunta totul... vor fi mai multe persone care apreciaza ceea ce faci decat sa inceapa cu critici inutile.
Anyway... ceea ce vroiam sa va rog, desi stiu ca nu multi cititi asta:)); am nevoie de idei de inceput
-sa ma bazez pe makeup
-sa fac vloguri
-funny vids
-what?
am nevoie de o profilare... bine, vlogurile le pot face oricum... dar am nevoie de un profil mai precis pe care sa merg si niste ideei de star:)
Deci va rooog! macar acum cititi ce am scris si eu:))

Youtube Channel:
www.youtube.com/JhPlastic

1st Video on YouTube :
http://www.youtube.com/watch?v=VcUoNVaZOXY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu