8 martie 2010

8 Martie [Do'h]

,,Haide fatha ca nu ne-am mai vazut de mult, da-ma dracu!!"

Dragele mele, este ziua femeii... desi eu scriu spre sfarsitul zile, nu conteaza, vreau sa va urez La Multi Ani [tuturor cititoarelor mele] si sa fiti fericite.
Ce zi mai perfecta decat asta in care sa secati barbatul de bani si energie, sincer?
Primul lucru pe care barbatul il vede cand se trezeste in ziua asta sunt florile si bomboanele de ciocolata si mai stiu eu ce...cine romantice in oras...suntem stresati si obligati sa va cumparam ceva, daca nu faceti fitze:

,,Vai draga uite ce mi-a adus iubitul meu, tie ce ti-a adus?
Pai nimic fatha, ca a uitat asta sa cumpere si la mine ceva..."

Sincer? chiar e nevoie... toata florariile isi scot florile in fata magazinului sa vina lumea... sa alegem cele mai frumoase flori pentru iubita, invatatoare sau nevasta. Si mai si baga niste preturii la care cand le auzi, preferi sa mergi un kilometru in limba prin desert.
Sa nu uitam de invatatoare...cu totii stim, cand eram mici cum duceam la doamna invatatoare cu totii florii...si ne radeam de cel care a adus flori mai naspa..sau mai putine [da, ca el nu e de fitze ca si noi:>]. Si mergeam cu florile la dansa si ea parea fericita si multumita..chiar credeti ca e multumita? femeia tocmai a primit 30 de buchete de flori, deci: plateste drumul cu taxiul pana acasa, le urca pana la 4, cauta galeti sa puna buchetul de sute de mii [ca doar suntem de fitze] ca sa nu se ofileasca, consuma bani pe apa... si intr-un sfarsit femeia plateste pretul pe care il dam noi pe flori, sa nu uitam ca poate jumatate din flori se ofilesc pana acasa, sau sunt aruncate la gunoi...si sunt tinute doar buchetele frumoase [ca doar invatatoarea e de fitze].

Eu spre exemplu, astazi nu am zis nimanui la multi ani de ziua femeii... nici macar la mama [nu ca ea ar merita mai mult decat oricare alta femeie]. Nu am dus flori, nu nimic.
Toata ziua a fost perfecta... nimeni nu mi-a scos ochii pentru asta si nu s-a uitat urat la mine ca nu le-am spus un ,,La multi ani!" fals spus doar sa impresionez. Anul asta am fost mai fitza decat fitzele cu flori, si am spus sa imi pastrez banii pentru lucruri mai bune:)
Surpriza? poi mi s-a spus la multi ani de catre o buna prietena, pe care o iubesc si avem glumele noastre [si nu draga, nu m-a batut]. Si fatha, m-ai pupat si tu pentru prima oara in viata ta cred...sau nah, asa de ziua mea nu?:)) [doar sunt o doama, pardon.. domnisoara:))]

Ps: a da, am dat 5 lei pentru buchetele de flori pentru profe [buchet cu 6 lei], care erau ca pu*a si ofilite si naspa...sincer... puteau fi mai frumoase si mai vioaie [eu duceam asa ceva la morti...]. Dar ce sa ii faci, fete neinspirate si demodate [c'est la vie].Buchetul dirigintei arata mai bine:> [a costat 50 de lei => de fitze frate!] desi sincer arata de doar 20 de lei...
Ma seaca tot ce se intampla in ziua femeii...e vorba doar de vanzare, si de falsitate... va aminteste de ceva? [Valentine's bithce's!]

Mini jurnal:
In ultima vreme, nimic important de povestit... am dat teste peste teste [si am un 8 la fizica!! -> eu ala corigent:))].
Astazi a fost mai special...multe adevaruri si secrete dezvaluite...m-am apropiat de persoane noi si am reusit sa spun anumite lucruri altora.Ma simt mai liber, si totusi un lucru tot ma framanta... si probabil va dura mult timp, pana voi fi pe cont propriu cu viata mea... fara sa depind de mimeni, fara sa imi spuna altii ce gandesc inainte de a spune ceea ce e defapt in capul meu.
Dar totusi, voi fi optimist si voi trece de acest razboi continu, care va dura ani de zile [:(].

Deci dragii mei, pe data viitoare!

*Shout out to Coty! [because i will always love her] & Mada [just because!]*

2 comentarii:

  1. Deci U Are Totally Right Plastiqle :X
    C Plm Atata Falsitate, Knd Noi Q Un Te Iubesc Sh Un Sts Pus Ne Simtzim Mai Importante Dekt Inconjurate D Mii D Flori...

    I So Love You :X

    RăspundețiȘtergere